Promocijski material
Aktivnosti na področju zasnove, oblikovanja in objave promocije
Za podjetje Mizarstvo Kupec d.o.o. – z jasno zgodbo, vizualno podobo in slogom »Ko les postane dom« – smo predlagali naslednje ciljno usmerjene promocijske aktivnosti, ki pospešujejo povpraševanje in utrjujejo ugled:
1. Praktični prikaz izdelkov in dela
- Fotografije pred in po: npr. stare kuhinje → nova po meri.
- Objava bannerja ob Svetovnem dnevu gozda
2. Aktivna prisotnost na družbenih omrežjih
- Snemanje in objava videa na TikTok-u in Facebooku: krajši, dinamični posnetki
- Hashtagi: #mizarstvo #pohistvopomeri #domzdušo #koLesPostaneDom
3. Akcije in posebne ponudbe
Primer 2 bannerjev
- Banner ob Svetovnemu dnevu gozda
- Banner pred in po: npr. stare kuhinje → nova po meri.
1. Video promocijski material
Za podjetje Mizarstvo Kupec d.o.o. smo pripravili neformalni promocijski video, s katerim smo želeli na sproščen in pristen način nagovoriti potencialne stranke.
Z uporabo spontanega nastopa, naravnega okolja smo želeli ustvariti občutek domačnosti, zaupanja in pristnosti, ki ga kupci danes cenijo bolj kot popolne reklame.
Z rednim objavljanjem tovrstnih vsebin na omrežjih, kot sta TikTok in Facebook, podjetje gradi svojo prepoznavnost, ohranja stalno prisotnost v digitalnem prostoru in spodbuja povpraševanje po izdelkih po meri.
Uporaba hashtaga:
- Hashtagi: #mizarstvo #pohistvopomeri #domzdušo #koLesPostaneDom
Vsebina videa (opis za objavo na TikTok / Facebook / Instagram)
✨ Ko detajli ustvarjajo dom.
V tem kratkem videu si lahko ogledate izbor edinstvenih lesenih izdelkov izpod rok podjetja Mizarstvo Kupec d.o.o. – od elegantnih miz in funkcionalnih omar, do prilagojenih kuhinj in ambientov po meri.
Vsak kos je izdelan z mislijo na uporabnika, prostor in estetiko. 🛠️🌲
📐 Ročno delo. Kakovost. Pristnost.
📩 Piši nam in skupaj ustvarimo kos, ki bo del tvoje zgodbe.
#MizarstvoKupec #PohištvoPoMeri #KoLesPostaneDom #SlovenskoMizarstv
Namen videa (za vključitev v poročilo ali predstavitev)
Video smo pripravili z namenom, da predstavimo kakovostne primere že izdelanega pohištva podjetja Mizarstvo Kupec d.o.o. in s tem vizualno pokažemo:
raznolikost njihove ponudbe,
mojstrsko izvedbo,
občutek za dizajn in funkcionalnost,
ter navdihnemo potencialne stranke za nova naročila.
Namen videa je okrepiti zaupanje v podjetje, omogočiti lažjo predstavitev njihovega dela na družbenih omrežjih in povečati prepoznavnost znamke skozi vizualno zgodbo brez besed – a s sporočilom.
